مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگيزش پيشرفت تحصيلي

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگيزش پيشرفت تحصيلي

۸ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلیدانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی مبانینظریوپیشینهتحقیقانگیزشپیشرفتتحصیلیمبانینظریپیشینهتحقیقانگیزشپیشرفتتحصیلی

-------

مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 65
قیمت: 40000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 35 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مبانی‏ ‏نظری‏ ‏و‏ ‏پیشینه‏ ‏تحقیق‏ ‏انگیزش پیشرفت تحصیلی
‏سازه ی انگیزش پیشرفت تحصیلی در مدرسه به رفتارهایی که به یادگیری پیشرفت مربوط است ، اطلاق می شود (هوسن ، 1994)
‏رویکردهای زیادی برای تعریف انگیزش پیشرفت تحصیلی وجود دارد ، بعضی از رویکردها به انگیزش های مربوط به موفقیت به طور عام می‏ ‏پردازند . یکی از آن‏ ‏ها ، رویکرد هدف‏ ‏هاست. رویکرد هدف‏ ‏ها براساس انگیزش های سازگارانه و ناسازگارانه پدید آمده است (ایمز،1994)‏.
‏تحقیقات در این زمینه این رویکرد نشان داده است ، کودکانی که توانایی های یکسانی دارند ، در برابر مشکلات آموزشی و یادگیری ، پاسخ‏ ‏های متفاوتی می‏ ‏دهند ، بعضی از افراد با وجود توانایی‏ ‏های سطح بالا با این دشواری‏ ‏ها به گونه‏ ‏ی مواجه می‏ ‏شوند که به نظر می‏ ‏رسد توانایی اندکی دارند و از این که تلاش‏ ‏هایشان به موفقیت نمی‏ ‏رسد ، ناامید می‏ ‏شوند ، گاهی در قالب الگوی درماندگی آموخته شده آن را تفسیر می‏ ‏کنند که ناسازگارانه است ، زیرا در مقابل رسیدن کودکان به اهداف ارزشمند و بالفعل کردن توانایی‏ ‏های درونی آن‏ ‏ها مانع ایجاد می کند .در مقابل ، گروهی مشکلات را به گونه ی می بینند که می توانند بر چالش هایی که بر سر راه شان هست غلبه کنند ، از مشکلات ناراحت نمی شوند ، حتی در وجودشان احساس لذت از غلبه نمودن بر چالش پدید می‏ ‏آید . آن‏ ‏ها توجه خود را به تغییر دادن راهبردها با حداکثر تلاش متمرکز می کنند و سطوح حل مسئله خود را غنی تر می کنند . این واکنش ها را پاسخ هایی با جهت گیری تسلط می نامند‏ ‏(ایمز،‏ ‏19‏94)‏.
‏پژوهشگران انگیزش پیشرفت تحصیلی را مربوط به دو طبقه از اهداف می دانند : اهداف عملکردی و اهداف یادگیری (دوئیک ،1998). دوئیک (1998)‏ ‏در نظریه هدف ‏–‏ محوری خود پیش بینی می کند ، رفتار افراد با سوگیری‏ ‏های متفاوت در دست‏ ‏یابی به اهداف‏، به ادراک آنان از توانایی‏ ‏هایشان بستگی خواهد داشت.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش پیشرفت تحصیلی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.